5 Ocak 2016 Salı

The Body Shop Ürünler - 1

The body shop benim sevdiğim ve kullandığım bir marka. http://www.ewg.org/skindeep/ ile tanışmamın hemen ardından temiz içerikli BB krem ararken tanıştım kendisiyle.





ewg.org da gördüğüm şu görüntüden sonra bu listedeki gece kremi, gündüz kremi, yüz temizleme köpüğü ve BB kremi kullandım.

Bu yazıda hem bu bahsettiğim ürünlerden hem de kullandığım diğer Body Shop ürünlerinden bahsedeceğim.


ALL IN ONE BB KREM



All in one BB krem yukarıda gördüğünüz gibi içeriği oldukça temiz bir ürün kendisinden 3 -4 tüp bitirmişimdir. Aydınlık bir görüntüsü var, çok kapatıcı değil. Kullandığım süreçte sivilcelerim vardı ama kaynağı bu krem diyemem. Yine de kuru ciltler için daha uygun olduğunu düşünüyorum bu ürünün. Eğer cildiniz karma (ki benimki öyle) ya da yağlı ise daha güzel bir ürünleri var zira body shopın.





ÇAY AĞACI BB KREM


Evet bahsettiğim BB krem Çay Ağacı özlü bb krem. All in one bb krem almaya gittiğimde görevli sivilcelerimi farkedip bu ürünü önerdi ben de denemekten zarar gelmez diye düşünüp aldım ve gerçekten bu BB kremi kullanmaya başladıktan sonra sivilcelerim azalmaya ve yok olmaya başladı. Kapatıcılığı da All in One dan daha iyi. Yalnız bu krem kuru ciltler için tam bir fiyasko olabilir. Ben bu kremi kullanırken altına bol miktarda nemlendirici sürüyorum. Nemlendiriciyle kullandığımda hiçbir sorun yaşamıyorum. Söylemeden geçmeyeyim bu ürünün içeriği diğeri kadar temiz değil fakat ciddi zararlı şeyler yok içinde. içindekilerden sadece 3-4 kalem ewg den 4 üstü almış. Ben takıntılarıma rağmen içim rahat kullanıyorum.



ALOE VERA SERİSİ NEMLENDİRİCİLER

          

İçeriği temiz diye kullanmaya başladığım bu iki krem. Eğer cildinizin neme ihtiyacı varsa gündüz kremine hiç bulaşmayın. Ben bu serinin gece kremini gündüz nemlendiricisi olarak kullanıyorum. Daha iyi nemlendirme sağlıyor. Gündüz kreminin yapısı aşırı hafif olduğundan yeterli değil bence nemlendirme konusunda. Ama gece kreminden oldukça memnunum. şu an başka bir nemlendiricim var fakat biter bitmez buna geri dönüş yapacağım.


NUTRIGANICS GÜNDÜZ KREMİ

Şu an elimdeki krem bu. Nemlendirmesi gayet güzel bir ürün fakat BB kremin altına nemlendirici süren bir insan olarak bu üründen memnun olmadığımı söylemek istiyorum. Çünkü BB kremi bu nemlendiricinin üzerine sürdüğümde BB krem soyulmaya başlıyor. Acaba BB kremim mi bozuldu ya da benim cildimde başka bir sorun mu var diye düşünüp başka nemlendiricilerle denedim bu sorun oluşmadı. Kremi sürüp BB krem sürmeden elimi yüzüme sürdüğümde kremin kendisinin soyulduğunu farkettim. Bu nedenle kendisini tekrar almayacağım. Şu an bitmesi için gece kullanıyorum kendisini. Bu sorunu sadece ben mi yaşıyorum çok merak ediyorum. Çünkü bloglarda falan hiç karşılaşmadım bu şikayetle.



NUTRIGANICS GÖZ KREMİ


İlk göz kremim o nedenle karşılaştırma yapabileceğim başka bir krem yok fakat nemlendirmesi gayet güzel. İçinde mikro sedefler var, hafif bir parıltısı var yani. Alırken göz önünde bulundurmak gerek diye düşünüyorum. Göz çevremde bir sorun yok o nedenle nemlendirme dışında bir beklentim de yok kendisinden. Fakat antiaging özelliği varmış işe yarıyorsa ne mutlu bana :)






The Body Shop tan kullandığım ürünlerin bir kısmı böyle. Kalanını da başka bir yazı ile anlatacağım.

Özetle seviyorum Body Shop seni :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder