27 Kasım 2015 Cuma

Blog Takip Etme Sorunsalı

Ben ki blog konusunda cahil bir insan olarak blog takibi sadece "izleyiciler" gadget'ı aracılığıyla yapılıyor zannediyordum. Malum bu gadget artık kullanılamıyor. Ne yaptım ne ettimse düzeltemedim kendisini. Ne kendi bloğuma ekleyebildim gadget'i, insanlar beni takip edebilsin diye. Ne kendi takip etmek istediğim blogları takibe alabildim. Aylardır tarayıcımın sekmelerinde açık bekleyen bloglar var kaybetmek istemediğim.

Her neyse efendim bugün öğrendiğim bir yöntemden bahsetmek istiyorum. Belki benim gibi bilmeyen birin benim de yardımım dokunur.

1. https://www.blogger.com/home sayfasına gidiyoruz.

2. Sayfasının sol tarafında okuma listemizin üstündeki "Ekle" butonuna tıklıyoruz.

3. Açılan pencerede URL'den ekle kısmına izlemek istediğimiz bloğun linkini yazıyoruz ve izle diyoruz.

Artık istediğimiz bloğu izleyebiliyor hale geldik. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder