17 Kasım 2015 Salı

Bir Muhteşem İnternet Sitesi

Merhabalar,

Bu yazımda özellikle kozmetik ürünlerimi alırken mutlaka ziyaret ettiğim bir internet sitesinden bahsetmek istiyorum.

http://www.ewg.org/skindeep/

Bu linke tıklayıp istediğiniz kozmetik ürününü arattığınızda çıkan sayfada ürüne dair bir puan karşınıza çıkıyor. Bu puan ürünün içeriğine göre verilmiş oluyor, daha dikkatli incelediğinizde kozmetiğinizin içindeki her bir maddenin ayrı ayrı puanlarını da görebilirsiniz. ürünün içeriğindeki hangi maddenin kanserojen olduğunu hangisinin alerjik reaksiyon geliştirebileceği gibi bilgilere ulaşabilirsiniz.

Ben 0-1-2 puan almış ürünleri kullanmaya çok zorda kalmadıkça bunların dışına çıkmamaya çalışıyorum. 5 puandan sonrasının hayatıma girmesi neredeyse imkansız :)

Sitede aradığınız her ürünü bulamayabiliyorsunuz bu durumda kozmetiğinizin içindekiler kısmındaki maddeleri tek tek inceleyebilirsiniz (ben öyle yapıyorum en azından).

Güzel görünmek uğruna sağlığımızdan olmaya gerek yok diye düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder